notka

ZDJĘCIA NA TYM BLOGU OBJĘTE SĄ PRAWEM AUTORSKIM I ZABRANIA SIĘ ICH KOPIOWANIA ORAZ PUBLIKOWANIA BEZ WIEDZY AUTORA POD GROŹBĄ KARY

:)

Witam wszystkich stałych i nowych czytelników :)

Amelka

Kasia

sobota, 12 stycznia 2013

Miało być tak samo a nie jest

Włoski moje odrosły i już źle się układały. Codziennie kręciłam je na termoloki-10 min i fryzura jak od fryzjera. Poszłam więc do pod cięcia, aby znowu było łatwiej. Niestety mojej dziewczyny nie było. Myślę sobie, a co tam, chyba każda potrafi podciąć 2 cm. Fryzura wyszła zupełnie inna. Włosy wycięte z tyłu mam tak, że na wałki za krótkie. Ogólnie włosów nie szkoda, ale mam teraz problem z ich ułożeniem. NIe leżą jak wcześniej.
Świeżo po ułożeniu
 
 

 
 

tak jest



tak było

2 komentarze:

  1. Całkiem fajna fryzurka, choć jak dla mnie za krótko (zapuszczam) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie zapuszczam już długich. Jak mam długie włosy, wyglądają na oklapłe i jest ich mało. Krótsze włosy mnie odmładzają/ wg opini koleżanek/ i po ułożeniu sprawiają wrażenie gęstych

    OdpowiedzUsuń