notka

ZDJĘCIA NA TYM BLOGU OBJĘTE SĄ PRAWEM AUTORSKIM I ZABRANIA SIĘ ICH KOPIOWANIA ORAZ PUBLIKOWANIA BEZ WIEDZY AUTORA POD GROŹBĄ KARY

:)

Witam wszystkich stałych i nowych czytelników :)

Amelka

Kasia

środa, 1 stycznia 2014

Życzę ...

Moi kochani, życzę Wam w Tym Nowym roku zdrowia i wielu chwil radości. 
Mam nadzieję, że ten rok nię będzie gorszy od poprzedniego.
***
Wczorajszy dzień spędziliśmy na jedzeniu. Urządziliśmy sobie wieczór filmowy. Dzisiaj leniuchujemy i przygotowujemy się do powrotu do codzienności, po przerwie świątecznej. Matko kochana, jak ja jutro wstanę o 5.00? Ostatnio wstawałam o 8.00.

3 komentarze:

  1. wzajemnie ja jutro 7 mam autobus kończę lekcję o 16.10...

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja mam lepiej, bo zaczynam o 8 a kończę o 12.30

    OdpowiedzUsuń
  3. Nadia zaczyna szkole w poniedzialek, wiec teraz gnijemy dluzej w lozku, albo przynajmniej sie staram, bo Nadula nie lubi jak za dlugo spie :P

    OdpowiedzUsuń