notka

ZDJĘCIA NA TYM BLOGU OBJĘTE SĄ PRAWEM AUTORSKIM I ZABRANIA SIĘ ICH KOPIOWANIA ORAZ PUBLIKOWANIA BEZ WIEDZY AUTORA POD GROŹBĄ KARY

:)

Witam wszystkich stałych i nowych czytelników :)

Amelka

Kasia

poniedziałek, 17 lutego 2014

Wykrakałam?

Amelka w końcu złapała grypę żołądkową. Kasi grypa "weszła" na gardło- kaszel niesamowity a i gorączka powyżej 38 utrzymywała się 3 dni. W weekend odespałam nieprzespane noce. 
Dzisiaj królują u nas muminki. wygrzebałam u teściów na strychu maskotki Muminków, pomyślałam że urozmaicę uczniom lekcje. Amelcia uparła się dowiedzieć czegoś więcej na ich temat, więc ogląda teraz film i oczywiście ilustruje rodzinę Muminków.

Nie muszę pisać chyba kto widnieje na rysunku? Prawda?
Wiadomo przecież że mała MI nosi sukienki a Włóczykij wysoką czapkę.


Autorka rysunku

Drugie dziewczę już lepiej się czuje co widać po minie i ...

oryginalnych rolkach





2 komentarze:

  1. U nas muminki jeszcze nie królowały. Najważniejsze, że dziewczyny czują się lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak bylam mala dziewczynka uwielbialam Muminki i jednoczesnie balam sie Buki :) A rolki wymiataja :)

    OdpowiedzUsuń